دانلود آهنگ گل‌هام گل آفتابگردون | نوش آفرین
نوشته شده توسط :

گل‌هام گل آفتابگردون می‌ترسه دلم از بارون یارب تو شب مهتابی لیلا رو نگیر از مجنون آ.. گل‌هام گل آفتابگردون می‌ترسه دلم از بارون یارب تو شب مهتابی لیلا رو نگیر از مجنون آ... بازم امشب مهتابه دل تنگم بی‌تابه می‌بینه ماه از اون دور که یه عاشق بی‌خوابه عزیزم فردا دیره بیا امشب یادم کن شب و هر شب زندونی سحرا آزادم کن گل‌هام گل آفتابگردون می‌ترسه دلم از بارون یارب تو شب مهتابی لیلا رو نگیر از مجنون آ... گل‌هام گل آفتابگردون می‌ترسه دلم از بارون یارب تو شب مهتابی لیلا رو نگیر از مجنون آ... عزیزم از تنهایی دل عاشق پر درده مثه ابرا سرگردون یه شهاب شب‌گرده مثه ابرا سرگردون دو تا چشمام پر بارون توی دستام می‌خشکند گلای آفتابگردون بازم امشب مهتابه دل تنگم بی‌تابه می‌بینه ماه از اون دور که یه عاشق بی‌خوابه عزیزم فردا دیره بیا امشب یادم کن شب و هر شب زندونی سحرا آزادم کن لا لا لی...

 

دانلود


بازگشت به خانه

:: موضوعات مرتبط: موزیک , ,
:: برچسب‌ها: گل‌هام گل آفتابگردون می‌ترسه دلم از بارون , نوش آفرین , دانلود ,
:: بازدید از این مطلب : 605
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: